.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انصاريفرد تكذيب كرد
از صحبت‌هاي "بهروان" كه از زحمتكشان فوتبال مازندران است، بسيار تعجب كردم و براي كسب صحت و سقم اين صحبت‌ها با "حسن زياري" معاون وزير راه و ترابري و مديركل راه‌آهن تماس گرفتم كه وي در پاسخ عنوان كرد "هيچ صحبتي درباره‌ي انتقال ...

مديرعامل باشگاه راه‌آهن تهران انتقال تيم فوتبال راه‌آهن به استان مازندران را رد كرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا ،محمد حسن انصاري‌فرد درباره‌ي اظهارات رييس هيات فوتبال استان مازندران مبني بر احتمال انتقال تيم راه‌آهن به استان مازندران اظهار كرد: از صحبت‌هاي "بهروان" كه از زحمتكشان فوتبال مازندران است، بسيار تعجب كردم و براي كسب صحت و سقم اين صحبت‌ها با "حسن زياري" معاون وزير راه و ترابري و مديركل راه‌آهن تماس گرفتم كه وي در پاسخ عنوان كرد "هيچ صحبتي درباره‌ي انتقال تيم راه‌آهن به استان مازندران مطرح نبوده و نشده است".

وي افزود: ضمن احترام به مردم خونگرم مازندران و شمال كشور هيچ مذاكره‌اي درباره‌ي انتقال تيم راه‌آهن به استان مازندران صورت نگرفته است.

انصاري‌فرد خاطرنشان كرد: پس از مذاكره با زياري با پريچهره مديركل تربيت بدني مازندران تماس گرفتم كه وي در واكنش به اين اظهارات اعلام كرد "بهروان دو ماه پيش پيشنهاد داد يكي از تيم‌هاي تهراني به مازندران منتقل شود و نظر ما را در اين مورد جويا شد. ما هم استقبال كرديم. اما، پس از آن هيچ صحبتي در اين زمينه مطرح نشد و مذاكره‌اي نيز با معاون وزير راه صورت نگرفته است. "

مديرعامل باشگاه راه‌آهن تاكيد كرد: هرگونه صحبت درباره‌ي باشگاه يا تيم راه‌آهن از طرف من يا حسن زياري معاون وزير راه و مديركل راه‌آهن مطرح مي‌شود و افراد ديگر نمي‌توانند در اين مورد اظهارنظر كنند. بيان چنين صحبت‌هايي مايه‌ي تعجب بوده و مطرح كردن اين مسايل غيرواقعي حتي در حد حرف مي‌تواند وضعيت راه‌آهن را در اين مقطع حساس با مشكل روبه‌رو كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.